Każdy ma do wykorzystania taką samą pulę czasu. Doba ma 24 godziny tydzień 7 dni, a od tego w co zaangażujesz uwagę zależy jak upłynie Twój czas. Mam swoją listę celów, które chcę osiągnąć, a właściwie nazwałabym ją listą życiowych doświadczeń. Żyłam do tej pory w takim przekonaniu że chcę za dużo. Krytykowałam się za to, bardzo mocno. I nagle, w pewnej chwili, poczułam, że mam tego myślenia dość, nie dam rady już tak dłużej , doznałam olśnienia! 

Racja nie mogę realizować celów z listy na raz, to fakt, ale mogę je zaplanować i wypełnić mój dzień małymi krokami w stronę realizacji marzeń. 

Znalazłam też metodę, która pomaga, a właściwie przypomniałam sobie, że to może pomóc!  Mindfulness pełne zaangażowanie w to co się dzieje i w to czym w danej chwili się zajmujesz. 

Praktykę uważności rozpoczęłam od tych podstawowych czynności, które wykonuję codziennie. Poniżej dołączam też listę- moja codzienna uważność-  którą możesz pobrać i rozpocząć swoją codzienną praktykę. Trening czyni mistrza, a ćwiczenia warto zacząć od podstaw. Rozpocznij uważne wykonywanie najprostszych czynności, a następnie skupi się na zaangażowaniu w swoje cele, nawet jeśli jest ich wiele, spróbuj ! Do dzieła życie warte jest doświadczania.

Serdeczności 

A.